قتلتو بکن

شایعه

قتلتو بکن

شایعه

بایگانی

جملات زیبا و ناب در مورد باران عاشقانه

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ


بارون و باران

جملات زیبا و ناب در مورد باران عاشقانه

جملات زیبا و ناب در مورد باران عاشقانه

اس ام اس باران

sms baran

مثل باران های بی اجازه ، وقت و بی وقت

در هوایم پراکنده ای و من بی هوا ناگهان خیسم از تو

اس ام اس باران

sms baran

کاش باران بودم و غم پنجره را می شستم

و به هر کس که پس پنجره غمگین مانده

از سر عشق ندا میدادم

پاک کن پنجره از دلتنگی که هوا دلخواه است

گوش کن باران را که پیامی دارد

دست از غم بردار زندگی کوتاه است

باز کن پنجره را روز نو در راه است

اس ام اس باران

sms baran

غصه میسوزد مرا ، باران ببار

کوچه میخواند تو را ، باران ببار

ابرها را دانه دانه جمع کن

بر زمین دامن گشا ، باران ببار

خاک اینجا تشنه ی دلتنگی است

آسمان را کن رها ، باران ببار

باغبان از کوچه باغان رفته است

ابر را جاری نما ، باران ببار

اس ام اس باران

sms baran

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران که بی سوال فقط می بارد

اس ام اس باران

sms baran

دلم لک زده برای یک بار هم شده باران که می بارد

تو در خیالم که نه در کنارم باشی

اس ام اس باران

sms baran

هوای دونفره نه ابر می خواهد نه باران

فقط کافی ست حواسمان بهم باشد

اس ام اس باران

sms baran

بزن باران که امشب مست مستم

حکایت نامه عشقم رو بستم

بزن سازی بر آن چشمان مستش

بزن تا قیامت با تو هستم

اس ام اس باران

sms baran

یکی قطره باران ز ابری چکید

خجل شد چو پهنای دریا بدید

که جایی که دریاست من کیستم

گر او هست حقا که من نیستم

چو خود را به چشم حقارت بدید

صدف در کنارش به جان پرورید

اس ام اس باران

sms baran

مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گر چه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

اس ام اس باران

sms baran

انگار شکستن بغض های من فقط کار این باران هاست!

خدایا به باران بگو نبارد

برای شکستن این بغض ها دل می خواهم

نه دل گریه کردن ندارم ، نه دستی که اشک هایم را پاک کند

اس ام اس باران

sms baran

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند

اس ام اس باران

sms baran

تو غافلگیری رگبار بودی

و من مردی که چتر به همراه نداشت

اس ام اس باران

sms baran

دعای باران چرا ، دعای عشق بخوان …

این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی