قتلتو بکن

شایعه

قتلتو بکن

شایعه

بایگانی

علت تبخال

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ق.ظ

علت تبخال

تبخال,بیماری تبخال,تبخال در بارداری,علائم تبخال,درمان تبخال,درمان تبخال با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان تبخال,تبخال را چگونه درمان کنیم,تبخال در کودکان,تبخال در بزرگسالان,تبخال در نوزادان,تبخال در بهار,تبخال در تابستان,تبخال در پاییز,تبخال در زمستان,آشنایی با تبخال,همه چیز در مورد تبخال,تبخال واگیردار است,تبخال و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان تبخال

علت تبخال,ابتلا به تبخال لب

تقریبا همه افراد در طول عمر خود به تبخال مبتلا می شوند.قطعا دانستن علت تبخال می تواند به کاهش مبتلا شدن به آن موثر باشد

علت تبخال,ابتلا به تبخال لب

آیا شما هم چند وقت یکبار دچار تبخال می شوید و نمی دانید این عارضه چطور رخ می دهد؟

یک متخصص پوست و مو گفت: تب، بیماری‌هایی مانند سرماخوردگى، بدخوابی، استرس، نگرانی، فشارهاى روحى و روانى باعث بروز تبخال در بدن می‌شود.
مریم انصار افزود: عفونت تبخال یک عفونت شایع ویروسى دهان است که به علت ورود ویروسى به نام «هرپس سیمپلکس» نوع (HSV1) معمولاً در صورت ایجاد مى‌‌شود.وی گفت: تب، بیماری‌هایی مانند سرماخوردگى، بدخوابی، استرس، نگرانی، فشارهاى روحى و روانى باعث بروز تبخال در بدن می‌شود که نور آفتاب تشدید کننده تبخال است. بروز تبخال بر روی لب بسیار شایع است.

علت تبخال,ابتلا به تبخال لب
این متخصص پوست افزود: علایم و نشانه‌هاى تبخال در مرحله اول یک تاول کوچک و دردناک پر از مایع است که روى یک نقطه سرخ و دردناک پوست بروز می‌کند.انصار گفت: تبخال مسرى است و ویروس تبخال مى‌تواند از طریق پوست، از شخصى به شخص دیگر منتقل شود. تبخال عموماً بدون نیاز به درمان پس از 7 تا 10 روز برطرف مى‌شود.

علت تبخال

  • علیرضا فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی