شعر در مورد سایه

شعر در مورد سایه,شعر در مورد سایه انسان,شعر در مورد سایه ها,شعر در مورد سایه آدم,شعر در مورد سایه سار,شعری در مورد سایه ها,شعر در مورد سایه,شعر در مورد سایه ها,شعری در مورد سایه,شعر درباره سایه ها,شعر درباره سایه ها,شعری درباره سایه ها,شعر درمورد سایه ادم,شعر در مورد سایه روشن,شعر درمورد سایه ها,شعر در مورد سایه درخت,شعر در وصف سایه,شعر سایه در وصف لطفی,شعر هوشنگ ابتهاج در وصف لطفی,شعر سایه,شعر سایه فروغ,شعر سایه شاملو,شعر سایه سهراب سپهری,شعر سایه سیاوش قمیشی,شعر سایه فروغ فرخزاد,شعر سایه مرگ,شعر سایه درخت,شعر سایه ابی,شعر سایه از فروغ فرخزاد,شعر دنیای سایه ها فروغ,متن شعر سایه سیاوش قمیشی,شعر نو سایه درخت,شعر در مورد سایه درخت,شعر سایه از ابی

شعر در مورد سایه

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد سایه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

من سایه ای از نیمه پنهانی خویشم 

تصویر هزار آینه حیرانی خویشم

شعر خوشبختی , شعر در مورد خوشبختی , شعر درباره خوشبختی , شعر در وصف خوشبختی

شعر در مورد سایه

سایه سنگ بر آینه خورشید چرا؟

خودمانیم، بگو این همه تردید چرا؟

شعر قهوه , شعر در مورد قهوه , شعر درباره قهوه , شعر در وصف قهوه

شعر در مورد سایه ها

غفلت کائنات را جنبش سایه ها همه

سجده به کاخ کبریا، خواه نخواه کردن است

شعر قضاوت , شعر در مورد قضاوت , شعر درباره قضاوت , شعر در وصف قضاوت

شعر در مورد سایه انسان

از سایه ی سنگین تو من کمترم آیا؟

بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

شعر معلم , شعر در مورد معلم , شعر درباره معلم , شعر در وصف معلم

شعر در مورد سایه آدم

من سایه ی پنهان شده در پشت غبارم

آه این منم ای آینه کم سرزنشم کن

شعر دی ماه , شعر در مورد دی ماه , شعر درباره دی ماه , شعر در وصف دی ماه

شعر در مورد سایه سار

 حالم بداست اما دلم با گریه کردن نیست

محتاج نورم سایه ات را از سرم بردار

شعر زمستان , شعر در مورد زمستان , شعر درباره زمستان , شعر در وصف زمستان

شعری در مورد سایه ها

گرچه در پای تو خاموش فتادست ای شمع

سایه را سوز و گدازیست که من می دانم

شعر سیزده بدر , شعر در مورد سیزده بدر , شعر درباره سیزده بدر , شعر در وصف سیزده بدر

شعر در مورد سایه

شبی آغوش روی ِ سایه ات وا کرده ای هرگز؟

خودت را اینهمه دلتنگ معنا کرده ای هرگز؟

شعر ذات خراب , شعر در مورد ذات خراب , شعر درباره ذات خراب , شعر در وصف ذات خراب

شعر در مورد سایه ها

نیمه شب بود و غمی تازه نفس

ره خوابم زد و ماندم بیدار 

ریخت از پرتو لرزنده ی شمع

سایه ی دسته گلی بر دیوار

 شعر رمضان , شعر در مورد رمضان , شعر درباره رمضان , شعر در وصف رمضان

شعری در مورد سایه

همه گل بود ولی روح نداشت

سایه ای مضطرب و لرزان بود 

چهره ای سرد و غم انگیز و سیاه

گوئیا مرده ی سرگردان بود !

 شعر جنگ , شعر در مورد جنگ , شعر درباره جنگ , شعر در وصف جنگ

شعر درباره سایه ها

شمع ، خاموش شد از تندی باد

اثر از سایه به دیوار نماند !

کس نپرسید کجا رفت ، که بود

که دمی چند در اینجا گذراند !

 شعر قرآن , شعر در مورد قرآن , شعر درباره قرآن , شعر در وصف قرآن

شعری درباره سایه ها

این منم خسته درین کلبه تنگ

جسم درمانده ام از روح جداست

من اگر سایه ی خویشم ، یا رب

روح آواره ی من کیست ، کجاست ؟

شعر صبر , شعر در مورد صبر , شعر درباره صبر , شعر در وصف صبر

شعر درمورد سایه ادم

تار لطفی، غزل سایه -شب از نیمه گذشت-

سر من بر سر زانوش چه حالی دارد!

شعر ضامن آهو , شعر در مورد ضامن آهو , شعر درباره ضامن آهو , شعر در وصف ضامن آهو

شعر در مورد سایه روشن

من سایه ی سرد زمستان گوشه ی ایوان

فیروزه در فیروزه های روی کاشی تو 

شعر نفاق , شعر در مورد نفاق , شعر درباره نفاق , شعر در وصف نفاق

شعر درمورد سایه ها

چون سایه که در هر قدمش بوده کنارت

بگذار که هر لحظه به دنبال تو باشم

شعر کنار هم بودن , شعر در مورد کنار هم بودن , شعر درباره کنار هم بودن , شعر در وصف کنار هم بودن

شعر در مورد سایه درخت

سایه ی زلف کسی چون ابر بر دوزخ گذشت

آتشی دیگر گلستان شد،گمان کردم تویی

شعر ضایع شدن , شعر در مورد ضایع شدن , شعر درباره ضایع شدن , شعر در وصف ضایع شدن

شعر در وصف سایه

عشق ابریست که یک سایه ی آبی دارد

سایه اش کاش به دل گاه به گاه افتادن

شعر راستگویی , شعر در مورد راستگویی , شعر درباره راستگویی , شعر در وصف راستگویی

شعر سایه در وصف لطفی

هم هیزم سنگین سری دوزخیانی

هم باغ سبک سایه ی فردوس برینی

شعر ایران , شعر در مورد ایران , شعر درباره ایران , شعر در وصف ایران

شعر هوشنگ ابتهاج در وصف لطفی

سایه ای مانده زمن بی تو که در آینه هم

طرح خاکستریش گنگ ترین تصویر است

شعر نوروز , شعر در مورد نوروز , شعر درباره نوروز , شعر در وصف نوروز

شعر سایه

هر سایه ای که بگـذرد از خلوتم تویی

افتاده ای به جان غزل های آخرم

شعر ظلم و ستم , شعر در مورد ظلم و ستم , شعر درباره ظلم و ستم , شعر در وصف ظلم و ستم

شعر سایه فروغ

از آن شبی که تو رفتی پلنگ وحشی کوه

اسیر سایه ی حیرانی بیابان است

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر سایه شاملو

من که عمری تشنه ی قدری محبت بوده ام

از تو تنها سایه ای بر روی سر میخواستم

شعر نوزاد پسر , شعر در مورد نوزاد پسر , شعر درباره نوزاد پسر , شعر در وصف نوزاد پسر

شعر سایه سهراب سپهری

کجا روم که نه در حلقه ی نگین تو باشد ؟

مگر به ساحتی از سایه ی شما بگریزم

شعر امید , شعر در مورد امید , شعر درباره امید , شعر در وصف امید

شعر سایه سیاوش قمیشی

تو با قدم زدنت تازه عاشقم کردی

بمان که با قدمت سایه ای به سر باشی

شعر انتظار , شعر در مورد انتظار , شعر درباره انتظار , شعر در وصف انتظار

شعر سایه فروغ فرخزاد

من چای می خوردم به نوبت شعر می خواندند

تا صبح، عکس سایه و سعدی به دیوارم

شعر انتقام , شعر در مورد انتقام , شعر درباره انتقام , شعر در وصف انتقام

شعر سایه مرگ

خوش و بش کرده ای با سایه ی ِ دیوار وقتی که

دلت جویایِ احوالِ کسی باشد که دیگر نیست؟

شعر اشک ریختن , شعر در مورد اشک ریختن , شعر درباره اشک ریختن , شعر در وصف اشک ریختن

شعر سایه درخت

ای با همه مثل سایه همراه

تنهاتر از این شدن چگونه؟

شعر پنجره , شعر در مورد پنجره , شعر درباره پنجره , شعر در وصف پنجره

شعر سایه ابی

ای که مهتاب رخت سایه بی افکنده به ماه

دل ما بر دل تو سخت ارادت دارد

شعر بی اعتنایی , شعر در مورد بی اعتنایی , شعر درباره بی اعتنایی , شعر در وصف بی اعتنایی

شعر سایه از فروغ فرخزاد

پشت ستون سایه ها روی درخت شب

می جویم اما نسیتی در هیچ جا امشب

شعر پیری , شعر در مورد پیری , شعر درباره پیری , شعر در وصف پیری

شعر دنیای سایه ها فروغ

سایه ام طعنه به من می زند و می شنوم :

– اثر از او که همه درد تو می فهمد نیست

شعر باغ , شعر در مورد باغ , شعر درباره باغ , شعر در وصف باغ

متن شعر سایه سیاوش قمیشی

حیف است تو خورشید عالمتاب من باشی

من سایه ای افتاده در پای خودم باشم

شعر رویا , شعر در مورد رویا , شعر درباره رویا , شعر در وصف رویا

شعر نو سایه درخت

اینکه دنبــــال کنـــی سایــــه ی مجهولـــــی را

تا به هم خوردن خط های موازی، سخت است

شعر پدر و مادر , شعر در مورد پدر و مادر , شعر درباره پدر و مادر , شعر در وصف پدر و مادر

شعر در مورد سایه درخت

جز سایه ای نماند ز من با طلوع عشق

آن نیز با غروب تو نا چیز می شود

شعر غذا , شعر در مورد غذا , شعر درباره غذا , شعر در وصف غذا

شعر سایه از ابی

ای کاش ساده بودی و تکـــرار می شدی،

مانند سایه ای و مجـــــــسّم نمی شوی

شعر بی وفایی , شعر در مورد بی وفایی , شعر درباره بی وفایی , شعر در وصف بی وفایی

شعر در مورد سایه

به غروب شب تاریک تو من میمیرم

تو شب از سایه فروزان که خودم غمگینم

شعر امام حسن , شعر در مورد امام حسن , شعر در وصف امام حسن , شعر درباره امام حسن

شعر در مورد سایه انسان

من سلسله جنبان دل عاشق خویشم

بر زندگیم سایه ای از سلسله ای نیست

شعر کوچه , شعر در مورد کوچه , شعر درباره کوچه , شعر در وصف کوچه

شعر در مورد سایه ها

سایه ی بیـد و کنـار جوی و تنهائی خوشست

می روم من در پی کشف معما می روم

شعر فکر کردن , شعر در مورد فکر کردن , شعر درباره فکر کردن , شعر در وصف فکر کردن

شعر در مورد سایه آدم

همیشه سایه شدم تا زمین بیاساید

ولی، به خاک سیاهش نشسته ام دیگر

شعر فاصله , شعر در مورد فاصله , شعر درباره فاصله , شعر در وصف فاصله

شعر در مورد سایه سار

من او نیم او مرده و من سایه ی اویم

من او نیم آخر دل من سرد و سیاه است

شعر کعبه دل , شعر در مورد کعبه دل , شعر درباره کعبه دل , شعر در وصف کعبه دل

شعری در مورد سایه ها

رسیده ای و سلامت به لحظه جان داده

و سایه ات به تن خسته ام امان داده

شعر تلاش و کوشش , شعر در مورد تلاش و کوشش , شعر درباره تلاش و کوشش , شعر در وصف تلاش و کوشش

شعر در مورد سایه

روی دیوار دلم سایه ای از قامت توست

مثل تنهایی من قد بلندی داری 

شعر فراق , شعر در مورد فراق , شعر درباره فراق , شعر در وصف فراق

شعر در مورد سایه ها

تمام سایه ها را می کشم در روزن مهتاب

حضورم را زچشم شهر حاشا میکنم هر شب

شعر فرشته , شعر در مورد فرشته , شعر درباره فرشته , شعر در وصف فرشته

شعری در مورد سایه

با من سر پیمانت اگر نیست نیایم

چون سایه به دنبال تو فرسنگ به فرسنگ

شعر قدر نشناسی , شعر در مورد قدر نشناسی , شعر درباره قدر نشناسی , شعر در وصف قدر نشناسی

شعر درباره سایه ها

در زیر سایه ی مژه ات

خوابم آرزوست

شعر امام حسین , شعر در مورد امام حسین , شعر درباره امام حسین , شعر در وصف امام حسین

شعری درباره سایه ها

بگذار

گل‌های دامنت مستم کند

آبشار نگاهت، غرقم

و من

در نامت شنا کنم

از سایه اندامت روان شوم

همه تو باشم

که مرا با تو

بی اندازه مهربانی هاست …..

شعر امام سجاد , شعر در مورد امام سجاد , شعر درباره امام سجاد , شعر در وصف امام سجاد

شعر درمورد سایه ادم

تو فریاد چشم هایم هستی

که تا بی نهایت ادامه دارند

تا سایه ای که به وسعت هزار سایه ست

شعر قدر یکدیگر را دانستن , شعر در مورد قدر یکدیگر را دانستن , شعر درباره قدر یکدیگر را دانستن , شعر در وصف قدر یکدیگر را دانستن

شعر در مورد سایه روشن

ای جویبار جاری ! زین سایه برگ مگریز

کاین گونه فرصت از کف دادند بی شماران

شعر ماه خرداد , شعر در مورد ماه خرداد , شعر درباره ماه خرداد , شعر در وصف ماه خرداد

شعر درمورد سایه ها

نباید خالی بمانند این دست ها

راستش را بخواهی

دلم هوای دستی را کرده

وسیع مثل دشت

گرم مثل خورشید

محکم مثل سایه ها

شعر گیسو , شعر در مورد گیسو , شعر درباره گیسو , شعر در وصف گیسو

شعر در مورد سایه درخت

تو آفتابی

هرصبح

می تابی برپنجره ی خیالم

و نورمی پاشی

روی سایه ی تنهایی ام

امروز را

عاشقانه بتاب رؤیای من!

شعر لیلی و مجنون , شعر در مورد لیلی و مجنون , شعر درباره لیلی و مجنون , شعر در وصف لیلی و مجنون

شعر در وصف سایه

دلگرمی های تو

بال های منند

چیزی بگو

گاهی چنانم بی تو

که عبور سایه ای از کنارم

 نگرانم می کند.

شعر نگاه , شعر در مورد نگاه , شعر درباره نگاه , شعر در وصف نگاه

شعر سایه در وصف لطفی

مستی شراب هفت ساله دارد

انگور هایش

درخت تاکی

که زیر سایه اش

به من گفتی:

“دوستت دارم”

شعر ثریا , شعر در مورد ثریا , شعر درباره ثریا , شعر در وصف ثریا

شعر هوشنگ ابتهاج در وصف لطفی

اگر می خواهی احساس مرا بدانی

به سایه ات نگاه کن

نزدیک به تو ام

حال که هرگز نمی توانم لمس ات کنم

شعر گذشته , شعر در مورد گذشته , شعر درباره گذشته , شعر در وصف گذشته

شعر سایه

چین و چروک های صورتم را

که ادامه دهی

به رفتنت می رسی

به زمستانی سخت

به برف

که سال هاست

جای سایه ات

روی سرم می نشیند.

شعر گذشت , شعر در مورد گذشت , شعر درباره گذشت , شعر در وصف گذشت

شعر سایه فروغ

از سایه‌ی عاشقان اگر دور شوی

بر تو زند آفتاب و رنجور شوی

پیش و پس عاشقان چو سایه میدر

تا چون مه و آفتاب پرنور شوی

شعر قلب , شعر در مورد قلب , شعر درباره قلب , شعر در وصف قلب

شعر سایه شاملو

بخند کودک همسایه

من اندوه‌های زیادی را دیدم که سر پیچ همین خیابان

چشم انتظار بزرگ‌سالی تو هستند

شعر یاد خدا , شعر در مورد یاد خدا , شعر درباره یاد خدا , شعر در وصف یاد خدا

شعر سایه سهراب سپهری

زخمی کهنه‌ام

سایه‌ی رنجی پایان یافته

دوستت دارم

و به لمس سرانگشتانت

بر سایه‌ی این زخم دلخوشم.

شعر یار , شعر در مورد یار , شعر درباره یار , شعر در وصف یار

شعر سایه سیاوش قمیشی

آغوش

ترکیب پیچیده ای ست

از من و خیال تو

که هر شب

مثل سایه

روی دیوار خانه می افتد

شعر وطن , شعر در مورد وطن , شعر درباره وطن , شعر در وصف وطن

شعر سایه فروغ فرخزاد

 از بهر خدا سایه زمن باز مگیر

ای سایه رحمت خدا سایه تو

شعر باران , شعر در مورد باران , شعر درباره باران , شعر در وصف باران

شعر سایه مرگ

 سایه نوری تو و ما جمله جهان سایه تو

نور کی دیدست که او باشد از سایه جدا

شعر ورزش , شعر در مورد ورزش , شعر درباره ورزش , شعر در وصف ورزش

شعر سایه درخت

 ز سایه خود گریزانم که نور از سایه پنهانست

قرارش از کجا باشد کسی کز سایه بگریزد

شعر بچه , شعر در مورد بچه , شعر درباره بچه , شعر در وصف بچه

شعر سایه ابی

 سایه طایر کم حوصله کاری نکند

طلب از سایه میمون همایی بکنیم

شعر ماه فروردین , شعر در مورد ماه فروردین , شعر درباره ماه فروردین , شعر در وصف ماه فروردین

شعر سایه از فروغ فرخزاد

 ای سایه سنبلت سمن پرورده

یاقوت لبت در عدن پرورده

شعر کافه , شعر در مورد کافه , شعر درباره کافه , شعر در وصف کافه

شعر دنیای سایه ها فروغ

 چو سایه جذبه خورشید او سراپایم

چنان ربود که نگذاشت سجده ام بجبین

شعر چپ دست ها , شعر در مورد چپ دست ها , شعر درباره چپ دست ها , شعر در وصف چپ دست ها

متن شعر سایه سیاوش قمیشی

 بنفشه سایه ز خورشید افکند بر خاک

بنفشه تو بخورشید گشته سایه فکن

شعر حج , شعر در مورد حج , شعر درباره حج , شعر در وصف حج

شعر نو سایه درخت

 مرغ شب با سایه مهتاب اگر سرخوش بود

من خوشم با سایه زلف خیال انگیز او

شعر چاپلوسی , شعر در مورد چاپلوسی , شعر درباره چاپلوسی , شعر در وصف چاپلوسی

شعر در مورد سایه درخت

 کسی کز سایه اش اینجا نیاسود آتشین مغزی

کجا در سایه طوبی تواند واکشید آنجا؟

شعر جوانی , شعر در مورد جوانی , شعر درباره جوانی , شعر در وصف جوانی

شعر سایه از ابی

 با سایه هما نکند دوربین بدل

صائب حضور سایه دیوار خویش را

شعر بهشت , شعر در مورد بهشت , شعر درباره بهشت , شعر در وصف بهشت

شعر در مورد سایه

 ای سایه سنبلت سمن پرورده

یاقوت لبت در عدن پرورده

شعر چرخ گردون , شعر در مورد چرخ گردون , شعر درباره چرخ گردون , شعر در وصف چرخ گردون

شعر در مورد سایه انسان

 جمال دوست چندان سایه انداخت

که سعدی ناپدیدست از حقارت

شعر جدایی , شعر در مورد جدایی , شعر درباره جدایی , شعر در وصف جدایی

شعر در مورد سایه ها

 در سایه شاه آسمان قدر

مه طلعت آفتاب پرتو

شعر جاده , شعر در مورد جاده , شعر درباره جاده , شعر در وصف جاده

شعر در مورد سایه آدم

 آنچه در سایه اقبال هما می جستیم

فرش در سایه دیوار قناعت بوده است

شعر چهره زیبا , شعر در مورد چهره زیبا , شعر درباره چهره زیبا , شعر در وصف چهره زیبا

شعر در مورد سایه سار

 دولت اگر چه در قدم سایه هماست

ثابت قدم چو سایه دیوار عشق نیست

شعر چای , شعر در مورد چای , شعر درباره چای , شعر در وصف چای

شعری در مورد سایه ها

 ز آفتاب نظرت بر سر او سایه فگن

تا مگر بر مگسی سایه عنقا بینند

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

شعر در مورد سایه

 سایه دولت تو بر سر خلق

سایه پادشه ترا بر سر

شعر استاد , شعر در مورد استاد , شعر درباره استاد , شعر در وصف استاد

شعر در مورد سایه ها

 ای سایه تو پناه عالم

یارب که مباد سایه ات کم

شعر باد , شعر در مورد باد , شعر درباره باد , شعر در وصف باد

شعری در مورد سایه

 پس از این چو سایه باشم پس و پیش هر امامی

که بکاهم و فزایم ز حراک سایه بانی

شعر یاد دوست , شعر در مورد یاد دوست , شعر درباره یاد دوست , شعر در وصف یاد دوست

شعر درباره سایه ها

 تا سایه زلف تو بدیدم

دیوانه شدم چو سایه داران

شعر در مورد سایه