قتلتو بکن

شایعه

قتلتو بکن

شایعه

بایگانی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.در اینبخش بیوگرافی امیرعباس گلاب خواننده معروف و پرطرفدار و بی حاشیه دنیای موسیقی را مرور میکنیم. اوج شهرت او با خواندن تیتراژ سریال پربیننده ستایش بود، از دیگر موزیک هـای شنیدنی او میتوانیم ترانه بخشش با همراهی حمید صفت رپر جنجالی را نام ببریم، در ادامه با امیر عباس گلاب بیشتر آشنا می‌شویم، همچنین فهرست موزیک ها و اینستاگرام وی را نیز مرور میکنیم.

بیوگرافی امیر عباس گلاب

بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام

امیرعباس گلاب خواننده و آهنگساز ایرانی در ۲۴ آبان ماه ۱۳۶۵ در شهر تهران بدنیا آمد. وی فارغ التحصیل آکادمیک رشته موسیقی است و گاهی اوقات ترانه هم می‌سراید. او موسیقی را از سن ۷ سالگی با آواز سنتی نزد پدرش که نوازنده موسیقی سنتی بود آغاز کرد ودر ۱۴ سالگی به موسیقی پاپ روی آورد و نواختن گیتار را آغاز کرد.

نحوه ورود امیر عباس گلاب به عرصه هنر

امیرعباس گلاب ۷ سال بیشتر نداشت کـه آموزش خودرا درزمینهٔ موسیقی زیر نظر پدرش که نوازنده سازهای سنتی بود آغاز کرد. مادرش علاقه داشت کـه پسرش خواننده شود و با تشویق‌هـای او بـه خوانندگی روی آورد.

بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام

وی تا سن ۱۴ سالگی موسیقی سنتی کار میکرد کـه به نظرش این سبک بسته بود اما دریک مهمانی خانوادگی آقای فرمان فتحعلیان را در حال اجرا با گیتار دید که همین باعث شد او جذب موسیقی پاپ شود و سبک خود را تغییر دهد.

امیر عباس گلاب و پدرش

پدرش یکی از مخالفین سرسخت وی در مورد تغییر سبک و روی آوردن بـه سبک پاپ بودو حتی بـه او می گفت اگر تار و سه‌ تار بخواهی برایت تهیه میکنم اما گیتار نه! و پدرش همان‌ گونه مخالف پاپ خواندن وی است.

بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام

امیرعباس گلاب در دوره‌ ای کوتاه نزد استاد محمد نوری شروع بـه کارکرد و نخستین تک موزیک خودرا در سال ۸۶ با عنوان فقط برو ارائه کرد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و بصورت رسمی وارد دنیای موسیقی شد.

امیر عباس گلاب و اجرای تیتراژ سریال ستایش

سریال ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی بـه کارگردانی سعید سلطانی و تولید سال ۸۸ می باشد. پخش سری اول این مجموعه از ۱۲ آذرماه ۸۹ آغاز شد ودر ۶ آبان ۹۰ بـه اتمام رسید. پس از پخش ۴۴ قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از ۲۷ دی ۹۲ آغاز گردید ودر ۲۴ مرداد ۹۳ بـه اتمام رسید.

بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام

امیرعباس گلاب درسال ۸۷ با ترانه‌ای از علیرضا آذر و تنظیم سعید شمس را اجرا کرد و با اجرای این موزیک به اوج محبوبیت و شهرت رسید. پس از پخش این موزیک وی شروع بـه پخش تک موزیک‌ هـای رسمی خود کرد و موزیک‌هایی چون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم را منتشر کرد.

بیوگرافی امیر عباس گلاب و همسرش + عکس و لیست آهنگ ها و اینستاگرام

در پی ساخت فصل دوم این سریال امیرعباس گلاب دوباره به این پروژه دعوت شد و اینبار با ترانه‌ای از مریم دلشاد و ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس آهنگی بـه‌مراتب زیباتر را اجرا کرد که دوباره مورد استقبال قرار گرفت.

اجرای قطعات فیت امیر عباس گلاب

امیرعباس گلاب بـه اجرای موزیک‌هایی که بصورت همخوانی با خواننده‌هـای دیگر باشد علاقه دارد و می گوید: مـن علاقه زیادی بـه اجرای کارهای فیت دارم اما مشکلی کـه وجوددارد این است کـه متأسفانه بدلیل رقابت خواننده‌ها بـه موزیک‌هـای دوصدایی توجهی نمی شود.

  • علیرضا فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی